2012-09-15 | 07:53:47

Hello.

Igår var jag i säng tio i nio. Gick och la mig med en av de värsta huvudvärkarna (??) jag ever haft. En ond nacke var nog en bidragande orsak. Kände mig lagom rolig, men vad gör man ??!!
 
Idag skiner solen, och jag ska åka ut till Munkis för att hjälpa mor och far att röja på gården. De har bestämt sig för att ta ner ett antal träd på baksidan, vilket kommer att ge kvällssol mest hela tiden. Dock måste flagstången, en gunga och en husvagn bort. Hade även tänkt hinna på stan en snabbis.
Så det är bäst vi tar och börjar dagen, först lite te, sen en promenad !!
 
Go morron !!
 

Kommentarer
M skrev:

Det låter alltid sp mysigt när du skriver om dina promenader. Önskar jag också hann med det på morgonkvisten.

2012-09-15 | 08:21:47
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback