2012-09-16 | 16:07:20

My day.

På morgonpromenaden träffade vi kära Sandra och hennes lilla flock. De hängde med på en runda, så promenaden blev längre och betydligt trevligare än planerat.
Energiboost nanting !!
 
Just hemkommen från kalas för Maria. Surr, skratt, te och lagom med galenskaper. Precis det som en söndagseftermiddag ska innehålla.
Vår planerade Ullareds-resa gick ju inte som den skulle, så nu försöker vi smida lite nya resplaner. London, Italien eller något så enkelt som Stockholm. Någgest ska vi då dra iväg, bara hon och jag.
 
Precis i detta nu, så är jag gode så trött i ögat. Men ska försöka pyssla lite här hemma innan jag sunkar ner mig helt.
 
Vad har ni pysslat med denna soliga söndag ??
 

Kommentarer
Malla skrev:

det skulle vara kul om du var med! vi är 4 st så nog finns det plats för en till :) maila i så fall så skickar jag ut det vi bestämt (fast vi har inte bestämt ngt än) :P

2012-09-16 | 16:32:12
URL: http://www.monstermalla.se
Malla skrev:

Ursäkta förvirringen, men vi var redan så många till halv 8. Sorry

2012-09-16 | 18:25:47
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback