2012-09-05 | 10:46:23

Onsdag.

Redan onsdag, dagarna flyger verkligen förbi.
Sitter med min tekopp och läser tidningens platsannonser, Inköpare för råvaror och energi på LKAB, visst låter det som ett yrke för mig.
 
Börjar sent idag, men kommer inte att ligga på latsidan för det. Först har jag planerat att ta en riktigt lång skogspromenad med dogsen, ska tvätta, städa och jag borde rensa bland mina kläder lite. Var i Munkis igår och mamma har börjat röja i sina garderober, vilket fick mig att inse att det är något som jag också borde göra. Bara så svårt att komma igång. Sen vet jag inte om jag ska lägga ut dem på en bloppis här eller kanske försöka sälja dem på Tradera.
Nope om man skulle ta och börja med promenaden då, innan regnet kommer.
 
Take care !!
 
 

Kommentarer
M skrev:

Börja med att jag får kolla vad jag behöver först :)

2012-09-05 | 14:53:05
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback