2012-09-18 | 22:26:54

Så kan det gå.

Egentligen borde jag vara helt slut. Klev upp klockan fem och har varit i farten hela dan nästan. Men att stå och fyra i fyra timmar verkar har gjort mig pigg.
Det blev tyvärr inget inspelat med Liten idag, de andra scenerna drog ut på tiden och vips så fick de inte filma mer. Lite tråkigt, då det självklart hade varit roligt att ha honom på film. Matte fick iallafall se hur de går till bakom kamerorna, och det är ett tuff yrke. Diesel skötte sig som den pärlan han är, och charmade alla på plats.
 
Har precis fått känslan tillbaka i händer och fötter och ska nog försöka ta mig i säng ändå. Blev erbjuden att vara med som statist i morgon, men nope Jenny ska åka till Lule för att hitta sig en klänning. Bröllop går helt klart före !!
 
Min tålmodiga vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback