2012-09-20 | 21:41:02

Sanningen.

 
Jag ska erkänna en sak, jag tycker inte det är speciellt roligt att tvätta håret. Jag gör det ju såklart, men det känns alltid besvärligt att göra det.
Så har det alltid varit, kanske kan det bero på att jag hade så långt hår att jag satt på det, när jag var yngre. Och det tog alltid en evighet för det att torka, oftast gick jag och la mig med blött hår. Mycket otrevlig. För som den pojk-flickan jag var, så var det inte ta om att torka och fixa det.
 
Jennie berättade att man kan numera få in sina bilder från instagram till bloggen. Så här kommer bilder på mina senaste fynd, snyggaste scarfen och dagens handling !!
 
 
 
 
Själv dricker jag te ur nya muggen och ser på Hela Sverige Bakar.
Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback