2012-09-28 | 09:51:21

Serier och te.

Med hösten så kommer alla serier igång igen, ingen kunde väl vara gladare än jag !!
Idag kan man se första avsnittet på den nya säsongen av Grey´s, som ni som följer den, vet kommer vara mycket avgörande.
Jag ser inte mycket på TV egentligen, men framför datorn sitter jag desto mer. En mentor till mig sa att alla människor borde ha en last, bara för att släppa tanken om att vara perfekt.
Te och serier är mina laster, utan tvekan.

Fredag igen, veckorna springer förbi. Om tre dagar är det oktober, sen november och sen är det jul-månad igen !! Yeay, speciellt nu när Pite både kommer få njuta av Åhléns julsortiment, men även kunna köpa billigt julpapper på Rusta.

Men än är det september och jag började dagen med en kylig, frisk höstpromenad.

Vad gör ni denna fredag ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback