2012-09-12 | 14:08:41

Shoes for ME !!

Återigen har jag haft problem att ta mig in och skriva på blogg.se. Vet inte om det bara är jag som är kass eller avd det är.
 
Hur som haver. Jobb alla dagar, utom helgen.
Eftermiddagspass ikväll, har hunnit städa, gå med hundarna, springa på stan och lite annat. Älskar att vara effektiv !!
Igår följde jag med pappa upp till Lule för att hälsa på farmor. Även om hon glömmer vem jag är var tionde minut så är det skönt att träffa henne. Piggare har hon blivit sen hon fick flytta till ett boende, men som sagt minnet sviker henne vilket känns grymt.
 
I måndags kom så första paketet från Nelly, fick bara vänta på det i två veckor men men.
Ingen av klänningarna kommer att få stanna, dock beställde jag ju tre par skor för att kunna välja och sen skicka tillbaka. Valet blev dock svårare än vad jag ahde väntat mig, I want them all !!
 
Så på fötterna kommer jag iallafall att ha något, tur är väl det när inga klänningar faller mig i smaken. Väntar på ett paket till, och så ska jag åka till Lule en sväng. Vi får se vad det blir !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback