2012-09-09 | 18:53:02

Sweet Sunday.

Söndagen började ju lugnt. Men sen har det varit fullt ös mest hela dagen, ja om man inte räknar in de 20 minuterna som jag slocknade i soffan.
En sväng till Strömlida har hunnits med, glada människor och helt galna hundar, som numera är väldigt trötta hundar, gjorde det till en ritkigt härligt stund ute i den friska höstluften.
Nästan direkt därifrån cyklade jag för att se Pites damer spela lite fotboll. Vinst med 3-0 och en "lånad" plats på VIP-läktaren i solen, gjorde ännu mera gott för humöret.
 
Nu är jag faktiskt rejält trött i både kropp och knopp, underbart.Har precis varit och köpt mig en skvallertidning, fyllt den STORA tekoppen och hade tänkt placera arslet i soffan.
Gött mos lixom !!
 

Valde mellan personlig utveckling och skvaller, och jag vill läsa skvaller !!
 

Kommentarer
Jennie skrev:

Precis!
Vikten är bara en siffra, men jag vet att när jag ligger runt 55 kilon så trivs jag som allra bäst! Sen slipper jag köpa en helt ny garderob också =)

2012-09-09 | 21:12:43
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se
Malla skrev:

en perfekt dag alltså! :)

2012-09-10 | 08:40:06
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback