2013-04-10 | 15:41:51

Helt enkelt.

 
Efter gårdagen så är jag så grymt taggad för ytterligare löpning.
MEN jag tänker vara lite smart, inte springa mig less och in i tråk-väggen. Nu blir det att vila från löpningen i nån dag för att kroppen och hjärnan ska få peppa sig själv lite. Så idag blev det istället en promenad med lite intervaller, plus en härlig dog-walk i solen.
 
Igår efter storhandligen hamnade jag på Nodo med tre helt galna friends. Ikväll ska jag jobba.
Dessa onsdagar då jag börjar 16.15 är lite bittersweet.
Inte alltför kul att jobba till 22,15, sitter själv i kassan och det är oftast inte så mkt folk som är in och handlar. Det blir alltså rätt långtråkigt.
Å andra sidan så är det skönt att hinna med en hel del innan man ska iväg och jobba. Och nu när solen visar sig från sin bästa sida, så hinner man med att njuta av den.
 
Så är det, helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback