2013-04-08 | 00:54:00

Weekend.

Trots att jag bara har sovit blott fyra timmar i natt, så är jag konstigt nog inte alls trött. Tänkte om man inte går och lägger sig på söndag, då fortsätter helgen och det blir inte måndag, eller hur det nu var.
 
Har haft en bra helg, med många bra moments.
Istur med pappa, kusin, Elin, Rasmus och mina pojkar på lördagen. Solen sken, fisken nappade inte och mitt huvud var inte fullt med tankar.
Blev en utgång på kvällen, helt oplanerad. Två helger i rad, voj, voj !!
I säng runt fyra och tjugo över åtta vaknade jag pigg som en mört.
 
Diesel och jag spenderade förmiddagen på LF där vi såg lite fotboll. Mer sol summeras i en näsa full med fräknar.
Besökte mor och far i Munkis. Såg Sportspegeln och där fanns det en tjej som tävlande i löpning, fast hon sprang uppför mest hela tiden. Berg och andra besvärliga saker skulle hon erövra.
Det väckte löplusten i mig så jag begav mig ut på en liten tur. Men jag måste säga, att jag längtar till den dagen då löpningen återigen känns naturlig, och jag inte behöver kämpa för att huvudet inte ska vinna över benen.
 
Det var väl det. Nu väntar två jobbarhelger i rad, innan jag får vara ledig igen.
 
Adjö !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback