2013-02-26 | 13:59:12

Huvudet på skaft.

Det är väldigt sällan jag har huvudvärk. Och när jag väl har det, så brukar en halv Alvedon räcka gott och väl, och det är jag såklart tacksam för.
Igår när jag kom hem från jobbet så satte jag mig i soffan och tog det lugnt en stund. Helt plötsligt så kände jag mig lite konstig, och världshistoriens värsta (för mig alltså) huvudvärk var ett faktum. Jag kunde inte göra någonting, inte sova, inte vara uppe, inte äta, inte se någon serie. Åssit och inget. Och då fick jag ändå i mig två tabletter, men ingenting hjälpte.
Så idag tycker jag verkligen synd om de människorna som har problem med migrän, för det måste verkligen vara skit jobbigt !!
 
Denna tisdag så fungerar huvudet som det ska, så jag tänker inte gnälla mera.
Jobbat klart för idag och glor lite på TV en stund innan jag ska ta tag i mitt hem !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback