2013-02-27 | 17:20:00

I don´t eat my friends.

Frågade mor och far häromdagen om de blev förvånad den dagen jag kom hem och förklarade att jag skulle bli vegetarian.
"Egentligen inte, djur har ju alltid betytt mer för dig än människor" sa mamma.
När jag sen frågade dem om de hade trott att jag, tretton år senare fortfarande skulle vara vegetarian.
"Ja så envis som du är så" sa min kära mor igen.
 
Jag minns att för tretton år sedan så var pappa helt övertygad om att det bara var en fas jag skulle gå igenom. För let´s face it, det var lite "inne" att vara vegetarian för några år sedan. Jag tror dock att pappa fortfarande väntar på att den fasen ska gå över, haha.
 
Även om de inte alltid gillat mitt beslut, så har de alltid försökt och alltid stöttat mig. De kanske insåg att jag helt enkelt var för envis för att kunna bli påverkad !!
 
Nybliven vegetarian och helt galet sminkad !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback