2013-02-26 | 21:09:47

Tears in Heaven.

Hade ett samtal idag, samtalet handlade om vi trodde att det fanns någon himmel.
 
Personligen så tror jag att himlen är något vi människor "skapat" för att tanken på att aldrig få återse någon man älskar igen, den tanken är allt för ogreppbar. Himlen är en önskedröm, där möjligheten att få återförenas med dem man saknar finns.
Tro mig, det finns nog ingen som önskar att himlen finns på riktigt, mer än det jag gör.
Så jag hoppas verkligen att jag har fel, och att det finns ett himmelrike där alla mina kära finns.
 
Vad tror ni ??
Bild lånad från google.
 

Kommentarer
Monica skrev:

Jag tror och hoppas också att det finns ett himmelrike där man kan återförenas med sina nära och kära. Nånting finns det iaf, det är ett som är säkert :)

2013-02-26 | 21:29:44
URL: http://moonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback