2013-01-15 | 11:03:23

All my exes.

I natt har alla mina ex uppenbarat sig i mina drömmar. Från det första puckot till de andra betydligt trevligare pojkarna. Vad drömmen i övrigt handlade om, minns jag inte tyvärr, men känslan säger att det var något lite otrevligare.
För någon natt sedan så var jag gravid i drömmarnas land. 9 månaden, men eftersom jag inte varit på ngt ultraljud eller ens på ett enda doktorsbesök så tordes jag inte åka till Sunderbyn för att föda. De kunde ju vara arga på mig för att jag inte skött mig, så det fick bli en lada istället. Vaknade innan den tilltänka bebisen kom, och tur var väl det, vem vet om det hade varit en bebis som kommit ut.
 
Jepp jag är inne i en period igen där jag drömmer konstiga saker. Funderar på att lägga en skrivbok vid sängen för att kunna skriva ner dem direkt när jag vaknar upp.
 
Bjuder på en film från 4-klövern. De testar på IW, Indoor Walking. Tyckte själv att det såg riktigt roligt ut, och passar nog bättre för mig än spinning. För jag verkligen hatar spinning =).
Klicka HÄR och kolla in.
 
Då var det tisdag då !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback