2013-01-14 | 10:46:16

Måndag.

En riktigt trivsam söndag slutade i ett känslomässigt kaos. Mer sjukdom och tråkigheter har drabbat mina nära.
Rädsla, frustration, uppgivenhet, ja känslorna flödar.
 
Måndag idag, ny vecka. Börjar sent idag, så jag ska packa bort julen. Tvärtemot så många andra så behåller jag gärna julen liiiiite längre. Tomtar och dylikt kan få hoppa i kartongen direkt efter julafton, men alla ljus, stakar, stjärnor behåller jag gärna. Jag älskar ljuset de sprider och tycker att de lämnar ett mörkt tomrum efter sig när man tagit ner allt.
Men man kan ju inte behålla allt för länge, då får man väl ett rykte om sig att vara galen. Först dock en kopp te och lite tid att samla sig.
 
God måndag !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback