2013-01-15 | 21:08:06

Tulpanens dag.

Jag är ju en person som älskar att planera. Vill gärna veta vad som hände och när.
Jag har också lärt mig att det sällan blir som man tänkt sig. Men jag tycker ändå att det är skönt att ha en grundplan.
 
Idag är det inte bara löningsdag, det är även tulpanens dag, samt en dag då allt inte gick som det var tänkt. Jag köpte mig två buketter tulpaner för att jag tyckte att det var jag värd, och sen accepterade jag det som inte gick som det skulle.
Vissa dagar är det lättare än andra.
 
 
Dock är jag lite fundersam över detta med träning och att det ska ge en massor med endorfiner och energi. Senaste gångerna har jag varit helt "död" efteråt.
Vad gick fel lixom ??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback