2013-01-18 | 20:02:16

Well, well.

Well, well it´s Friday och jag har faktiskt varit ledig. Vilket då betyder att jag jobbar helg.
Seg start, jag är som Sandras sötunge Vigner, ingen utav oss sover särskilt bra på natten just nu. Vigner är ju dock sju resor sötare än mig !!
Så morgonen började segt, sen kom pappa förbi med mina vinterjacka. Dragkedjan har varit trasig, tyvärr tog det ju nästan hela vintern innan jag fick tillbaka den.
Nåja, sen ringde mamma och skulle in till stan. Jag gjorde henne sällskap, och det var ju visst rea på stan. Fick med mig ett par jeans, en uggla, örhängen gånger tre och tulpaner.
Sen blev jag slö igen, men ryckte upp mig och röjde bort det sista av julen här hemma. Borde dammsuga, men jag är alldeles för trött för det. Och dammsugaren måste ha ätit något olämpligt, för det låter för hemskt.
 
Hade faktiskt tänkt att se två serier, och sen gå i säng.
Mer spännande än så blir det inte på Aronsgatan denna fredagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback