2013-06-07 | 22:00:55

Fredag.

Fredagskväll på Aronsgatan. Jag sitter i soffan med en bok, en kopp te och såklart fotbollen oppa TVn. Inte mycket roligt att se där dock.
Ikväll tyckte mina vänner att jag behövde vara helt själv för en kväll. Några medvetet, några omedvetet.
 
Innan jag blev själv, gick jag då på stan med kära mor. Jag shoppade lite smått, ett par nya Ray-Bans, en tröja på rea och ankelsockar. Var i stort behov av alla sakerna, eller hm ja hur det nu var.
Jag har hunnit tvätta en maskin idag, varit ut med två fina monster promenera några km, duscha och nu sitter jag alltså här.
 
Morgondagen innebär jobb, kanske ev. en sangriakväll. Ska upp och jobba söndag, så hur som helst blir det en lugn och städad kväll.
På söndag ska jag även ut en sväng till Munkis.
 
Så det kommer vara fullt upp, precis som jag vill ha det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback