2013-06-17 | 17:59:15

Inspektion av hålrum.

Sju timmars sömn sen i lördags, mjo det börjar kännas lite i kroppen nu.
Började sex i morse, och jag vill lova att det var inte mkt rörelse i stan när jag var ute med hundarna innan.
 
Har varit hos läkaren idag. En väldigt trevlig, duktig samt blåögd doktor.
Dock är det lite svårt att vara en duktig patient när man sitter och små fnissar hela tiden.
Hon kollade öronen, näsan, halsen osv.
"Ja här blir man inspekterad i alla hål ska du veta" sa hon glatt.
Sedan blev jag spraya med bedövningsvätska, "För att vi ska minska sväljningsreflexen". Fithy Shades of Greys poppade upp i mitt huvud.
Hon tog fram en kabel med en kamera på längst fram. "Nu ska vi bara ta och föra in den här lilla saken i öppningen din".
Efter det att hon hade undersökt alla mina hålrum ( i ansiktet måste jag tillägga bara för att jag måste) och begrundat min insida, så konstaterade hon att det förmodligen inte alls var något att oroa sig för. Jag ska bara hålla koll så att knölarna inte växer eller börja spöka på något annat sätt.
Så jag traskade hemåt med en besudlad näsa och ett svalg som var helt bedövat.
Värre kan man ha det en måndag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback