2013-06-08 | 18:27:30

Thihiiii.

Tänkte bara säga att nej, jag är inte förtjust i prinsessan Maddes nya make.
Jag tycker han ser läskig ut, och jag undrar om han tänkte "One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them" när han satte ringen på hennes finger.
Sen ser han gode uttråkad ut nu när de åker runt i vagnen.
 
Men så länge hon är lycklig, fast jag tycker han ser sleazy ut ändå.
 
Sen så är deras förlovningsvideo den pinigaste i världshistorien.
Thihiiii ?!?!?!?!?!, och vilken månad friade han egentligen Madde ?!?!
 
 
 
Nu ska jag ta min dyrbara tid och göra något vettigare, som att gå och ha roligt med några trevliga tjejer.

Kommentarer
Ingela B skrev:

Instämmer! Han är en riktigt läskig typ. Huvva!

2013-06-08 | 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback