2013-03-31 | 10:10:10

Påsk.

 
Man hade visst en blogg också.
Har varken haft tid eller lust att blogg på sista tiden.
Jobbade åtta, eller nio dagar i sträck. Hela påskveckan befann jag mig i mina blå kläder på den stora matbutiken. Folk har handlat, jag har sprungit. Varje kväll har jag befunnit mig i någon slags koma.
Ledig igår, ut till Munkis en sväng och gotta mig i solen. Hem och fick besök av trevliga flickor. Vi drack nalta vin och surrade en hel del.
Gick ut på krogen, tanken var att bara sitta och surra, men såklart övertygade Maria mig om att jag behövde dansa lite. Och som vi dansade !!
Efter en riktigt rolig kväll stupade jag i säng, vaknade dock som vanligt väldigt tidigt. Så har hunnit med att vara ute på en solig promenad med dogsen, och handla lite.
Sitter nu med rumpan i soffan, och här ska jag befinna mig en stund till.
Senare idag ska jag och pappa ut på isen för att pimpla lite, njuta av solen och bara må gött !!
 
Som sagt, mkt att göra, inte så mkt bloggande. Är dock mer aktiv oppa instagram, så kika gärna in där j_tigger !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback