2013-05-30 | 22:37:58

En torsdag.

Just nu sitter jag på balkongen. En kopp te, en bok och ett ljus. Ljuset behövs egentligen inte då det är så härligt norrländskt ute, klockan är ju halv elva och det är ljust och ljummet ute.
Hur underbart som helst !!
 
Har precis kommit in från en promenad med vovvarna, innan det tog jag mig en liten löprunda.
Tiden på jobbet gick försvinnande fort, men så är det väl när man har trevliga arbetskamrater och glada kunder.
Har även hunnit med att få cykel fixad av pappa, så årets första tur är avklarad. När jag tänker efter så har jag hunnit med en hel del idag. Känns bra.
 
Gårdagen så jobbade jag mest hela dan. Hann med en riktigt härlig kvällspromenad med hundarna. Precis som ikväll var luften alldeles ljummen och kvällen var ljus. Det doftade så gott från häggen som blommar nu. Det är nog bland den bästa doften jag vet, den doftar början på sommaren, löften om en ljusare tid.
 
Så just nu känner jag mig harmonisk och glad.
Det känns så bra !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback