2013-05-15 | 23:07:00

I don´t know where I belong. I don´t know where I went wrong.

Bloggen ja, ja just ja.
Varken haft tid, lust eller ork att skriva här på ett tag.
Jag har spenderat min mesta vakna tid på jobbet, några kvällar med vänner och nya bekantskaper på Nodo. Alldeles för många utekvällar för min ålder har jag också hunnit med.
Nätterna har bestått av dålig sömn, med trötthet som följd.
Tunga beslut har fattats, och en ny vardag har tagit form.
Dåliga dagar som spenderats hemmavid.
Ett huvud som är fullt av tankar, fast ändå känns helt tomt.
 
Egentligen har jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva här heller. Vissa saker har varit för privata, andra för banala och de flesta alldeles för ointressanta.
 
Vi är nu i mitten av maj, och ja våren har väl inte visat sig från sin bästa sida. Dagar med sol kan man lätt räkna på en hand.
Men ljuset är ändå här, även nu klockan 23.02 denna onsdagskväll så är det inte helt mörkt ute.
Kvällspromenaderna med hundarna är härliga och även om jag inte är någon soldyrkare så känner jag hur energin stiger i sinnet.
 
 
 
That´s all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback