2013-05-16 | 22:15:15

Torsdag idag.

Jag gnällde på att solen inte visat sig särskilt mkt på senaste tiden.
Det tog den tillbaka med råge idag. Från det att jag klev upp (aningens ofrivilligt, men vad ska man göra när två goldens gör allt de kan för att matte ska vakna), och den lyser fortfarande upp världen utanför mitt fönster.
 
Jag försökte vara i solen en stund i alla fall, för att inte bli kallad blekfis hela mitt liv. Rastlösheten tar dock lätt över, speciellt idag då jag försökt ta det lugnt med min axel i två dagar. Att somna i solstolen är dock ett bra sätt att bli lite brun.
För att inte sitta hemma och tråka hela kvällen så tog jag mig till mor och far en sväng. Vi var ute tills det att hockeyn började. Hundarna skuttade runt och var allmänt galna.
Skönt med sällskap och lättrastade hundar.
 
I morgon blir det att jobba, och sen blir det kalas för bästa kusinbarnet.
Mer än så har jag inte på hjärtat just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback