2014-01-15 | 20:42:30

Miljadär.

Legat hemma sjuk hela dagen.
Att inte orka göra något vettigt gör mig rastlös och jag blir snabbt uttråkad av att bara ligga i soffan.
Tack och lov har jag hjälp av min älskade far, som rastat hundarna åt mig.
Lite surfande på nätet har jag dock orkat med, och jag har kolla runt på olika utbilningar runt om i Sverige. Och jag insåg att det finns faktiskt ingen utbildning som jag i dagsläget vill gå. Visst finns det några som jag tycker låter hyfsat intressanta, men inget som jag känner vore rätt för mig.
Så what ska jag då göra med livet mitt ??
Just nu har jag ingen aning. Kollat runt lite på olika volontärarbeten, men det kan man ju inte hålla på med i all evighet. Eftersom det inte genererar några pengar i kassan.
 
Just nu känns framtiden som ett tomt blad, ingen aning alls åt vilket håll jag ska bege mig.
Om jag vore riktigt rik, ja då vet jag en hel del saker jag skulle vilja göra. Jobba med utsatta djur, miljöfrågor osv.
Kanske borde jag börja leta efter en singel miljadär under 2014.
Let me know om ni har några bra tips vart man kan hitta en sån.

Kommentarer
Anonym skrev:

Djurskyddsinspektör

2014-01-21 | 12:44:54
URL: http://filmservicebolaget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback