2009-02-23 | 18:07:06

Shopping.

Så var kameran färdigladdad. Så nu kommer lite bilder från dagens och fredagens shopping !!


En vanlig baströja från Lindex med djup rygg. Detta är baksidan på tröjan så ni får se ringningen.

En söt blus från Hm, jag är lite insöad på körsbär just nu !!

En supersöt ring från Ur och Penn, endast 20 kr !!

Samt ett par söta örhängen från Lindex !!

En klänning i det marina-stuket från Vero M. Påminner lite om klänningen från ASOS, men billgare .

Två diadem från Gina.

Och ett svart med rosett från samma ställe.

Ett inpulsköp för att R tyckte ja var så söt i den. En zip-tröja från Vero M.

Med en skön och hög krage !!

Phu de var väl allt ??!! Nä just ja, köpte jeansen från Gina oxå, men de satt inte alls lika snyggt som de gjorde i fredags ?? Ska gå dit o kolla om en annan 34 sitter bättre.
Nåja nu ska jag äta lite middag o försöka övertyga M om att hon orkar !!

Puss !!

Kommentarer
Anonym skrev:

Åh, jag har alla varianter av de där tröjorna från Vero Moda. Lila, blå, brun, röd och svart. Det är de enda tröjorna jag har, jag älskar dem!

2009-02-23 | 20:23:10
Anonym skrev:

Åh, jag har alla varianter av de där tröjorna från Vero Moda. Lila, blå, brun, röd och svart. Det är de enda tröjorna jag har, jag älskar dem!

2009-02-23 | 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback