2009-01-27 | 11:07:51

Tisdag äre idag.

A new day has begun !!
En mysig frukost med hela familjen, läste tidningen. Sen kom posten med mina nya Gina Jeans och de var tom ännu snyggare än vad jag hade trott. De var lite slitningar och andra detaljer på dem som kändes rätt. Storleken, hade jag nog kunnat ta en mindre men de funkar. :0)
Fixat tid för att kolla upp örat igen och en tid för at tkolla upp Eskils öga.
Så vi har hunnit med en del på morgonen. Alltid skönt.
Nu ska jag klä på mig, ta på mig ett ansikte och sen ska jag ta med mig R ner på stan. Ska förbi på korpen och förlänga kortet där, in på Gina och kolla om kavajen finns och sen bär det av till Coopan.

Ha en grymt bra tisdag allihopa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback