2010-05-17 | 18:22:12

Inte min grej att vara sjuk

Det här är allt som går ner i min hals just nu.



Känns som om jag har en rulle sandpapper i halsen typ. Visst kanske man inte ska klaga för lite ont i halsen, men som jag skrev i förra inlägget så är jag väldigt sällan sjuk. Och när jag väl blir det så är jag inte så bra på att vara det. Blir jag sjuk, så blir det oftast rejäla saker, som min hjärtoperation, eller mitt syn, samt känselbortfall i hela vänster sida, och sånna saker. Avskyr när kroppen inte svarar och gör som man vill.

Nåja bara att gilla läget. Jag och boysen har varit ute på en liten prommis. Underbart väder även idag.
Överallt står balkongdörrar öppna, folk sitter ute och äte, uteserveringarna har börjat komma fram. Det grillas, äts glass och allt annat som hör våren och sommaren till.
Jag har satt mig på balkongen för att äta lite och läsa lite i en skolbok. Tänkte vara lite duktig minsann.´





Hoppas ni har lika underbart väder som jag, och att ni haft en bra dag !!


Kommentarer
Patrik skrev:

här har det varit bajsväder hela jäkla dagen!! :(

krya på dig! =)

2010-05-17 | 23:12:18
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback