2010-11-01 | 16:53:22

Min type of pluggande.

Jupp, jupp. Att sitta på café och plugga är min melodi. Jag fick en del gjort, visst hade jag kanske kunnat lära mig ännu mera idag.
Men hallå det är ju första riktiga pluggardagen, man måste börja lite soft, hehe.

Det var skönt att sitta där bland lite folk, det kom och gick en hel del. En kille satt dock där med sin gitarr kopplad tills sin dator och spelade tyst för sig själv, redan när jag kom och han var kvar när jag gick.
Funderar på att göra samma sak i morgon, dock kanske byta café för variationens skull typ.

Ska läsa lite till senare ikväll, men nu hade jag tänkt ta ut hundarna på en liten prommis.


M.Tibialis anterior- Dorsalflexion och supination av fotleden.
Muskeln på framsidan av vaden. Lyfter tårna uppåt mot skenbenet samt vinklar foten i sidled.

De ni !!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback