2010-10-06 | 08:50:23

Grattis alla Jennysar !!

Jaha nu tycker tydligen UD att man inte ska resa utomlands pga av det ökade terrorhotet. England verkar inte alls vara ett bra land att åka till. Är det inte lite typiskt så säg.
Vi kommer åka ändå, lite dum som man är, så tror man väl inte att det ska hända en själv.

I morse blev jag grattad på namnsdagen av min älskade sambo, kom inte ens ihåg själv att jag hade namnsdag idag. Sedan hittade jag detta nedan på köksbordet när jag klev upp för att äta frukost.





Vi brukar faktiskt fira namnsdagarna i våran familj, bara med något litet. Som en kort eller kanske en lott eller liknande. Jag tycker det är lite mysigt, att få lite uppmärksamhet mitt i vardagen, samt att få glädja någon lixom bara sådära !!
I morgon har mamma namnsdag och pappa har på fredag......eller är det tvärtom ??!! Iallafall så har vi alla tre namnsdag efter varandra, lite coolt tycker jag.

Nu ska jag göra mig klar, mamma kommer snart förbi och hämtar mig. Då ska jag surra öronen av henne angående London, för jag är fortfarande ganska så töntigt glad över att vi ska åka !! Som plåster på såren ska hon få en påse med kanelbullar. Vill man ha en uppriktigt svar på om de går att äta så ska man ge dem till mamma, som bakat de bästa bullarna i alla år.

Ha en bra lill-lördag !!


Grattis alla Jennysar där ute !!

Kommentarer
Molly skrev:

grattis på namnsdagen :)



sv: och tack till dig för att du ger respons och lämnar kommentarer, för utan dem hade jag inte hittat till din blogg :) du skriver väldigt bra och tänkvärt!



kul att du ska testa ricottan :) ta hand om dig jenny och så får du ha en underbar dag! kramkram

2010-10-06 | 08:58:39
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Åskrås skrev:

Grattis på namnsdagen!!

Kramar Åskrås

Ps Kan du vissla Johanna....

2010-10-06 | 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback