2010-10-05 | 20:45:38

Ömmande stjärt.

Fortfarande lite träsmak i rumpan från förmiddagens strapatser. Men hä gör it nå !!

Fått ha sambon hemma hela dagen, riktigt nice. Inte ofta han är ledig en vardag.
Vi har storhandlat, jag har klippt vovvarnas fötter (djurplågeri enligt Diesel.), varit en sväng på stan, sambon har beställt nya glasögon och nu väntar jag på att klockan ska gå och Cougar Town ska börja om.
En riktigt bra serie om ni frågar moi.

Sitter och grubblar om jag ska åka tidigare till Luleå i morgon och gå på en föreläsning med Blondinbella, eller om jag ska vara slö och skippa det.
Annars var mamma lite sugen på att åka med mig till Lule för lite shopping innan jag ska på ett avlastningsboende och massera lite anhöriga. Tuff choice.

Nä nu ska jag gå och massera min sambo lite innan jag placerar min ömma rumpa i soffan.
Ha en skön kväll !!



Lyssna på denna bruttan eller inte, det är frågan.





Psssst !! Kom gärna med lite London-tips !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback