2010-10-01 | 21:11:52

Sambon har en ny leksak.

Jag har fortsatt på mitt bröst-tema denna dagen.
Masserade mamma tidigare idag, förutom bröstmassage och lite stretch så fortsatte vi att jobba med hennes skuldror och axlar. Kul när man ändå känner skillnaden från förra gången och man har lixom ett mål att jobba mot.
Robban fick även han agera objekt idag. Tog hans armar och bröst även där. Lite mera muskler än de jag tidigare masserat men det är ju bara bra, lättare att riktigt kunna känna efter då.

Nu sitter jag i soffan med en kopp Roobios Havtorn och ser Idol.
Jay är helt klart min favorit.
Sambon är inte så med i matchen, han leker med sin nya leksak som han fick idag, en Ipad.
Det kommer många "kolla Jenny", "titta vad man kan göra" osv. Ganska gulligt att se hur barnsligt förtjust han kan bli i prylar.

Känner mig ganska så trött. Ska upp tidigt i morgon med så jag tänkte faktiskt inte göra så många mera knop ikväll. Modern Family börjar ju om oxå, det var en stor favorit här hemma i våras.
Så jag önskar er alla en trevlig fredagskväll, och kryper lite längre ned i soffan.

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback