2012-03-09 | 09:38:44

Freitag.

Nu är jag riktigt less på att drömma om skit !! Hör ni det !!
I natt så var jag iväg och pluggade någonstans i världen, och i mitt rum där jag bodde stod det visst en stor uppstoppad björn. Alla som läst min blogg ett tag vet att jag är LIVRÄDD för uppstoppade djur, så drömmen var en förstklassig mardröm.
Jag är less att vakna mer trött och slut än när jag gick och la mig.
Anfoia siwsngisngijsgniowgn !!

Så nu känns det bättre.
Fredag idag mina vänner, en gansks grå och dassig fredag, men dock ändå en fredag. Är ledig i helgen och hoppas på fint väder. Är sugen att åka ut och pimpla lite, kanske gräva ner mig i en snöhög och låta solen ge min fräknar.

Sista dagen idag att vara med och tävla om en kokbok, så gör gärna det.
Nu ska jag dricka T och lyssna på grannen som antingen borrar väldigt ojämt eller har tappat sin massagestav på golvet.

Go morron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback